Атестація педагогів у Сербичанському НВК

Атестація – це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та учнів, змога проявити свої здібності.

Але атестація – це і свято великої, щедрої, доброї вчительської душі, свято творчості вчителя.

Досвід свідчить, що атестація відіграє основну роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого колективу. Під час атестації вивчаються професійні якості вчителя, його сильні та слабкі сторони, рівень загальної культури, створюються оптимальні умови для вивчення і впровадження педагогічного досвіду кращих учителів школи.

24 березня відбулося засідання атестаційної комісії в Сербичанському НВК, на якому було проатестовано 8 педагогів.

З них: порушено клопотання перед атестаційною комісією вищого рівня про підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» Московчук М.Ж. та про присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» Гафінчук Л.І. та Лазаренко Т.В.

Успішна реалізація цілей та завдань сучасного навчально-виховного процесу неможлива без постійного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, зокрема наполегливої самоосвітньої роботи. В навчальному закладі заслуховувалися творчі звіти вчителів, які атестувалися в поточному навчальному році.

На початку атестаційного періоду в навчально-виховному закладі були створені умови для успішного проведення атестації,  видані накази, розроблені та затверджені заходи з підготовки та проведення атестації. Згідно плану заходів з проведення атестації педпрацівників здійснено:

  • проведено робочі засідання шкільної атестаційної комісії;
  • організовано виступи вчителів, що атестувались на засіданнях методичних об’єднань, семінарах-практикумах, педрадах;
  • вивчено рейтинг вчителів, які проходили атестацію за рівнем кваліфікації та загальної культури;
  • проведено творчі звіти.

В період з 13  по 20 березня в НВК було проведено методичний тиждень, протягом якого вчителі проводили показові уроки. Кожен атестуючий педагог зумів показати систему своєї роботи, продемонструвати використання інноваційних технологій та ІКТ в навчально-виховному процесі. Члени комісії мали нагоду відвідати уроки в учителів початкових класів — Гафінчук Л.І.та Кульчицької Т.С. Людмила Іванівна показала урок читання у 2-му класі, на якому майстерно поєднала різні види і форми робіт, використавши ІКТ. Педагог створювала в процесі навчання проблемні й нестандартні ситуації, використовувала традиційні та інтерактивні методи навчання, головну увагу звертає на систематичне і міцне засвоєння учнями програмового матеріалу, урізноманітнює види самостійної роботи. У зв’язку з цим практикує диференційовані індивідуальні завдання, творчі самостійні роботи; вчить учнів працювати з підручником, довідником, додатковою літературою. Ефективно впроваджує в практику технології інтерактивного навчання.

Тетяна Степанівна продемонструвала використання ігор на уроці математики в 1-му класі. Вчителька створює широкі можливості для розвитку розумових здібностей молодших школярів, пам’яті, логічного і критичного мислення, інтуїції, уяви. Формує в учнів здатність  висловлювати власну точку зору та поважати думки інших. Новий матеріал пояснює цікаво. На уроці використовує дидактичні ігри, практикує математичні диктанти,  діти часто працюють у парах.

Формуванню  позитивних якостей особистості, самостійності, саморегуляції, наполегливості, працелюбству  приділила увагу Марко Л.П. на уроці біології в 10-му класі. Особливий акцент робила на тому, щоб навчити учнів оволодіти основними уміннями, розвивала в учнів уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, робити висновки.

Заняття фізкультури у Маковій А.І характеризувалося високою щільністю, реалізацією принципів індивідуалізації та диференціалізації навчання. Виходячи з конкретних завдань уроку вчителька намагалася так організувати навчальну працю школярів, щоб найкраще забезпечити постійну зайнятість та активність учнів. З цією ж метою поєднувала елементи різних особистісно- зорієнтованих технологій: групову, навчальну діяльність, розвивальну та інструкторську системи роботи учнів.

Незабутні враження залишилися в членів атестаційної комісії після відвіданого уроку української літератури в 10-му класі, де учні вивчали твір Лесі Українки “Лісова пісня”, який провела Лазаренко Т.В. Вчителька широко застосувула інтерактивні технології. Урок мав особистісно-зорієнтовану спрямованість, виховувала естетичні смаки. Тетяна В’ячеславівна спонукала школярів активно відстоювати власну точку зору, формувала в учнів потребу в читанні літературних творів, розвивала усне і писемне мовлення школярів, а також образне, логічне та творче мислення.

Бурля Л.А. довела членам атестаційної комісії, що самопідготовка  – невід’ємна складова навчального процесу, є його логічним продовженням, містить систему самостійних вправ, що забезпечують повторення, засвоєння, поглиблення матеріалу, що вивчили на уроці. Людмила Анатоліївна формує навички самостійної роботи з книгою, уміння самостійно здобувати знання. Під час організації самопідготовки вихователь враховує рівень підготовки учнів з певного предмета, індивідуальні особливості та схильності кожного учня, спостерігає за роботою групи, допомагає окремим учням, контролює, перевіряє, аналізує.

Протягом 2014-2015 н.р. на базі Сербичанського НВК вчителями, що атестуються,  було проведено на високому рівні районні семінари: вчителів фізичного виховання, вчителів української мови і літератури, біологів, образотворчого мистецтва.

24 березня було проведено заключне засідання атестаційної комісії —   педагогічна вітальня «Творчий портрет учителя». Вчителі поділилися своїми творчими напрацюваннями, знахідками, досягненнями. Кожен із педагогів оформив портфоліо, проявивши свою творчість, фантазію, оригінальність. Своїх наставників вітали учні, дякуючи їм за нелегку працю. На підтримку своїх колег слово мали директор НВК А.Д. Ладан та члени атестаційної комісії. Присутньою на заході була й методист УОМС   Сокирянської  РДА   ГафінчукВ.Ю., яка привітала вчителів і побажала їм  творчих успіхів на нелегкій учительській ниві, талановитих і вдячних учнів, справжніх продовжувачів їхньої справи. Дирекція НВК нагородила педагогів символічними медалями — весняними квітами.

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 + 1 =