Граматика панує навіть над царями: безглузді помилки зіпсували враження від потенційного логотипу Сокирянської ОТГ
DSC_3026_thumb

Органи місцевого самоврядування, виконавчої влади завжди були прикладом виваженості, ефективності, дієвості та грамотності. Ці структури, здавалося, представляють освічені, грамотні спеціалісти,  адже, як правило, серед числа депутатів рад  – педагоги, лікарі, юристи… Але те, у що зараз перетворилися зібрання людей, які вирішують майбутнє громад, прикро вражає. Хто ж керує, якщо ні грамотно висловитись, ні написати… А далі – конкретний приклад. Л Я П!

Здавалося б, створення власного брендбуку ОТГ – робота творча, корисна, цікава, модна та сучасна. Але, навіть у цій справі, наші Сокирянські обранці змогли, так би мовити, зганьбитися, бо інакше це не назвеш… Але, розпочнімо з початку.

На 50-ій, ювілейній, сесії Сокирянської міської ради депутати взялися розглядати низку важливих питань для громади – бюджет, зміни до нього, податки, земельні ділянки… Та, мабуть, найцікавішим з усіх –  стало затвердження брендбуку Сокирянської міської об’єднаної територіальної громади. Звичайно, після сесії на офіційному сайті швиденько розмістили фото, як підтвердження плідної роботи. Все,  як зазвичай, – мер та команда інформують, депутати – голосують. Прикро вражає інше… На одній із фотографій – слайд із презентації логотипу ОТГ. Гарна картинка із глибоко неграмотним описом. І ми не говоримо про якісь складні стилістичні форми – звичайні ОРФОГРАФІЧНІ ПОМИЛКИ на рівні учнів 6 класу.

DSC_3026_thumb - копия

 

Хто його презентував депутатам та іншим спеціалістам міськради, –  наразі невідомо. Але знаємо дещо інше!

Створенням брендбуків для ОТГ Чернівецької області займалися студенти кафедри маркетингу економічного факультету Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича. Для молодих людей – це, безумовно, було цікаве завдання і, звичайно, бонус для викладачів, які за сумісництвом ще й працюють у Чернівецькому центрі розвитку місцевого самоврядування.

Першочерговий варіант логотипу мав дещо інакший вигляд та опис. Студенти поставили акцент на людях та інфраструктурі, звичайно, навівши приклад Будинку культури. Бо, що б там не казали, а районна новобудова є обличчям та символом,  в першу чергу міста Сокиряни, незважаючи на всі перепони, які створюють міські чиновники та їх високопоставлені покровителі у ході будівництва цього об’єкту. Логотип 1

Логотип

 

Але такий варіант не пройшов перевірку влади Сокирянської ОТГ, тому зазнав змін. З’явилося сонце, церква на його фоні та яскравий надпис.

DSC_3026_thumb - копия (2)

А от опис елементів логотипу… Бракує слів! Як із такою халатністю, необдуманістю та неграмотністю можна приступати до затвердження брендбуку Сокирянської ОТГ. Невже, «ПРОМІНІ» та «КРОПІТКА РОБОТА» не муляли око жодному присутньому на засіданні? А серед них, до речі, – педагоги, керівники навчальних закладів, начальники відділів міської ради, люди освічені та грамотні, здається… Питань – безліч! Як готувалися до сесії? Хто переглядав, чи створював цю презентацію? Явно не студенти, бо їх варіант  ви можете переглянути за цим посиланням:

http://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/06/OTG2.pdf

Аналізуючи цю ситуацію, напрошується висновок, що всі негаразди, недоліки та проблеми у жителів Сокирянської громади через те, що посадовці, яких ми  вмостили у зручні крісла із такою ж халатністю та непрофесійністю дбають про наше майбутнє. Сократ сказав: « Коли слово не б’є, то і палиця не допоможе». У цьому випадку слово вдарило – розчаруванням та несприйняттям…