Коментар заступника голови Сокирянської районної ради Олексія Сергійовича Бойка стосовно публікації на сайті Сокирянської міської ради від 06 лютого 2018 року «Сокирянська міська рада та Сокирянська районна рада в порівнянні»
Sokiran_rayon_gerb

Сайт Сокирянської міської ради, на моє переконання, сьогодні є інструментом для доведення в своїй більшості перекручених фактів про «досягнення» Сокирянської МТГ і маніпуляції думками сокирянців та його читачів. Вже не кажучи щодо розміщення чого завгодно на даному ресурсі, організація, створення та функціонування якого здійснюються за бюджетні кошти, матеріалів політичного характеру, або інформацій, які зовсім не стосуються роботи міської ради. Але всьому свій час.

Стосовно порівняння, яке висвітлене на сайті міської ради в публікації «Сокирянська міська рада та Сокирянська районна рада в порівнянні», то це – яскравий приклад та підтвердження сказаного вище. Адже всі, хто розуміється на принципах діяльності міської ради і районної ради,  знають, що ці органи місцевого самоврядування розрізняються за функціями, повноваженнями та ін.

http://sokyryanska-gromada.gov.ua/news/16-32-09-06-02-2018/

Хочу повідомити, що штат Сокирянської районної ради на сьогодні є одним з найменших в області і складає всього 15 штатних одиниць, з них 13 фактично працюючих, в тому числі –  прибиральниця  та сторож.

Тут виникає питання: якщо до об’єднання штат міської ради був 13 штатних одиниць і 5 в Коболчині, то після (фактично збільшилось населення всього на 2 тисячі населення) став 48!

Думаю, важливим залишається питання: який результат їх роботи відчувають мешканці Сокирянської МТГ сьогодні.

Щодо кількості проведених сесій. Якраз тут кількість –  не головне, а основне – їх якість та результат. По-перше, у міської ради більше повноважень щодо вирішення питань мешканців громади, таких, наприклад, як земельні. По-друге, ця кількість збільшилась в тому числі із необхідності їх проведень у зв’язку із утворенням нових міських установ (терцентр, художня школа, центр творчості для дітей та юнацтва, центр первинної медико-санітарної допомоги тощо), які фактично дублюють послуги, що давно надаються районними закладами, і ефективність їх функціонування ще потрібно буде довести.

Інша справа в організації та прозорості їх проведень, я маю на увазі дотримання термінів публікації проектів рішень та повних додатків до них, звітів тощо. Тут висновок робить кожен сам.

Щодо кількості обслуговування бухгалтерами міськради, то у вказану цифру включено обслуговування всіх працівників комунальних установ міськради (садочків, шкіл та вищеперерахованих закладів).

Найцікавішим є те, що кошти на утримання районної ради зазначено 4,367 млн. грн. Насправді вони становлять 2,194 млн. грн. на 26,9 тисяч населення району, з них: на утримання апарату 1,430 млн. грн., решта – оплата товарів й послуг, проектно-кошторисних документацій, енергоносіїв тощо.

А от утримання апарату міської ради на кількість населення 11,1 тисяч осіб становить 6, 476 млн.грн. – з них 5,734 мільйони гривень  – на зарплату! Ось тут я би ці кошти порівняв. Наприклад, із базовою дотацією (кошти, виділені з державного бюджету на розвиток всієї ОТГ), на 2018 рік передбачено 3,183 млн. грн. Тобто утримання апарату міськради обійдеться у два рази більше, ніж  передбачено грошей  на розвиток всієї громади. Або, приміром, це майже вся медична субвенція на жителів ОТГ, яка становить 8,354 млн. грн.

На мій погляд, так справедливіше.

Дані взяті з офіційних сайтів.