Люди повинні бути задоволені якістю медичних послуг

Про координацію дій первинної і вторинної ланок сфери охорони здоров’я громади йшлося на нараді, яка відбулась 05 квітня, при міському голові Василю Козаку.

Зокрема, йшлося про якісне надання медичних послуг жителям громади. «Якщо людина звернулась до лікарні, їй повинна бути надана якісна, кваліфікована медична допомога» – наголошує  Василь Козак. «Якщо пацієнт потрапляє до приймального відділення – ця допомога має бути надана ще й оперативно» – додає він. «Ми можемо придбати найкраще обладнання, створити гідні умови для хворих, однак, медичні працівники повинні мати бажання якісно надавати послуги».

Міський голова звернув увагу на те, що заклади первинної медичної допомоги в населених пунктах громади повинні працювати згідно встановлених графіків, якісно та вчасно надавати медичні послуги населенню. Особливо наголошено на необхідності проведення роботи з людьми щодо укладення декларацій із сімейними лікарями. Якщо людина проживає на території населеного пункту, користується тут медичними послугами первинного рівня – вона має підписати декларацію з сімейним лікарем. Це, в першу чергу, дасть можливість отримувати низку медичних послуг первинного рівня безкоштовно. Окрім того, Національна служба здоров’я України буде оплачувати медичні послуги у лікарнях вторинного і третинного рівня лише за скеруванням сімейного лікаря.

Поряд з цим, міський голова Василь Козак визначив завдання розробити графік роботи поліклініки КНП «Сокирянський центр первинної медико-санітарної допомоги» таким чином, аби уникнути масового одночасного скупчення людей в приміщенні.

Звернуто увагу також на необхідність утримання в належному стані приміщень медичних закладів громади та прилеглих територій. «Наша лікарня – одна з найкращих місцевих лікарень, і наш обов’язок зберегти те, що ми маємо у належному стані» – зазначив Василь Козак.

За результатами наради керівникам комунальних некомерційних підприємств «Сокирянська лікарня» та «Сокирянський центр первинної медико-санітарної допомоги» визначено завдання організувати роботу підпорядковуваних їм установ таким чином, аби громадяни не відчували незручностей при отриманні медичних послуг та не були змушені «ходити по кабінетах». Окрім того, в приміщенні приймального відділення Сокирянської лікарні буде встановлено скриньку для надання скарг і пропозицій населенням.