На Сокирянщині проходять зустрічі фахівців зі споживачами газу
3

У Центрі обслуговування клієнтів у м. Сокиряни щомісяця проходитимуть зустрічі зі споживачами, щоб надавати їм максимально вичерпну інформацію щодо своєї роботи та різноманітних нововведень.

До Центру обслуговування споживачів приходять з різними запитаннями — про нарахування, про показники лічильника, про повірку лічильника. Але наразі найактуальніше питання — це новий тариф на розподіл газу та окремий рахунок за розподіл газу.

Наприкінці січня буковинці отримали нові платіжки. Тому на першій зустрічі обговорювали питання розподілу газу із головним фахівцем Сокирянського відділення АТ «Чернівцігаз» Романом Кучініком.

Найчастіше споживачі звертаються із запитанням –  чому отримали новий рахунок за доставку?

Із січня 2020 року за законом за послуги розподілу (доставки) треба платити окремо від плати за спожитий газ і за іншим рахунком. Платіж розрахований для кожного споживача індивідуально, виходячи з його споживання впродовж “газового року” – це проміжок із жовтня по вересень. Формула щомісячного платежу: річний обсяг “газового року” ділять на 12 та множать на тариф 1,26 гривні, – пояснив Роман Кучінік – Споживачі сплачували за послуги розподілу газу завжди. Це не нововведення. Але раніше це було об’єднано в один рахунок і споживачі особливо на це не звертали уваги. Ми не були проти, щоби так залишалося, кошти розщеплювалися за алгоритмом, і відповідно компанія отримувала тарифні надходження.

В ЗМІ час від часу з’являється інформація про об’єднання рахунків. Ми не знаємо напевне чи так буде. Швидше за все, платіжки об’єднають на одному аркуші, з одного боку інформація про обсяг спожитого газу та його вартість, з іншого – вартість доставку газу. Але рахунки для сплати залишаться різними, тому що послуги надають різні компанії – газорозподільна -“Чернівцігаз” та газопостачальна –  “Чернівцігаз Збут”.

Аби не виникало проблем із розрахунком об’єму спожитого газу, потрібно ретельно повідомляти показники лічильника, – продовжує Роман Кучінік. – У нас є споживачі, які отримала платіжку із більшим об’ємом нарахованого газу. Звісно, вони з цього приводу обурюються. Але при цьому, такі споживачі жодного разу не повідомляли показники лічильника, цим самим порушили свої зобов’язання споживача, щомісяця з 1 по 5 число звітувати про обсяг спожитого газу за попередній місяць. В таких випадках система розраховує споживання відповідно Кодексу ГРМ. Звідси й розбіжності між тим, що в «книжці» та тим, що в системі.

Навіть якщо не використовуєте газ певний період, маєте повідомляти показники лічильника щомісяця. Наголошуємо, що це обов’язкок споживача, зазначений у Типовому договорі розподілу газу. Споживачі мають кілька способові передачі показників лічильника з 1 по 5 число: в особистому кабінеті на сайті 104.ua, за номерами телефонів (0372) 93 19 04, (067) 444 8 104, смс-повідомлення на номер 7104 та  Viber-бот 7104.  Ми працюємо над тим, щоби було зручне обслуговування. Жодна компанія не надає такий великий спектр дистанційних послуг, як «Чернівцігаз».

Наша компанія відкрита до спілкування, тому запрошуємо споживачів газу до конструктивного діалогу. Питання для обговорення будуть різноманітні. Дізнатися про дату проведення зустрічей можна на сайті компанії, у соцмеражах або ж адміністратора Центру обслуговування клієнтів.