Превентивне виховання учнівської молоді Сокирянського ВПУ

Проблема превентивності завжди була і є пріорітетною в системі психолого-педагогічних, медичних, правових, соціальних досліджень у різних країнах світу. В Україні ця проблема набуває особливої гостроти, оскільки молодь формується в складних соціокультурних умовах економічних і політичних суперечностей, неврівноваженості соціальних процесів, криміногенності суспільства.

З цією метою 17 березня в Сокирянському вищому професійному училищі було проведено засідання методичного об’єднання класних керівників та вихователів гуртожитку на тему: «Сучасні підходи до проблеми превентивного виховання учнівської молоді».

В обговоренні піднятої проблеми взяв участь заступник директора з навчально-виховної роботи Олег Васильович Мітряк, який у своєму виступі акцентував увагу присутніх на тому, що постійна співпраця училища з батьками, громадськими організаціями, самоврядуванням забезпечить стійкість і стабільність навчально-виховного процесу та сприятиме усуненню психолого-педагогічних порушень соціальної адаптації неповнолітніх.

Досвідом роботи з превентивного виховання поділилися класний керівник 26 групи Оксана Геннадіївна Гладка та вихователь гуртожитку Клавдія Федорівна Ткачук.

В роботі засідання методоб’єднання взяла участь медичний працівник училища Ірина Борисівна Швець, яка дала поради педагогам щодо форм прояву порушень поведінки та виникнення шкідливих звичок в учнів.

Практичний психолог Світлана Миколаївна Волкова повідомила результати моніторингу з профілактики шкідливих звичок серед вихованців навчального закладу та порекомендувала вчителям у своїй роботі з превентивного виховання застосовувати нові, більш ефективні прийоми впливу. Провівши тренінгове заняття з присутніми, психолог залучила їх до розв’язання проблемних ситуацій, що спонукало кожного педагога до саморозкриття через спонтанну творчість, допомагало розвивати оригінальність і гнучкість мислення, згуртувало колектив.

Директор Сокирянського ВПУ Олександр Петрович Купчик підвів підсумок роботи методичного об’єднання, наголосивши про те, що особливо ефективними методичними прийомами, які використовують класні керівники у корекційній роботі з вихованцями, схильними до правопорушень, є власний приклад, дискутування, заохочення, створення проблемних ситуацій, у процесі вирішення яких учень вимушений дотримуватись певних моральних норм.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 + = 27