Розвиток закладів сфери освіту Сокирянщини – один із пріоритетних напрямів роботи районної влади

Заклади загальної середньої освіти району завершили 2019-2020 навчальний рік. Однак, освітяни продовжують працювати, оскільки розпочався процес підготовки шкіл до роботи у новому начальному році. Зокрема, проходить підготовка до проведення ремонтів навчальних закладів, поповнення матеріально-технічної бази, благоустрою території.

Нині  активно тривають роботи з заміни покрівлі та утеплення фасаду закладу загальної середньої освіти села Ломачинці. Також, в поточному році планується здійснити ремонт фасаду дошкільного навчального закладу села Романківці.

На даний час  здійснюються підготовчі роботи до благоустрою території шкільного подвір’я Романковецького ліцею ім.К.Ф.Поповича, а також Грубнянського, Селищанського та Кулішівського навчальних закладів. Фінансування цих заходів буде здійснено за дольової участі бюджетів сіл та району.

З метою визначення об’єму ремонтних робіт, які необхідно здійснити на території Романковецького ліцею,  голова районної ради Василь Козак та голова районної державної адміністрації Ірина Антонюк відвідали навчальний заклад. Наразі  дирекцією закладу здійснено планування території подвір’я, а також частково вкладено гравійну суміш. Благоустрій території установи буде проведено за дольової участі бюджету села Романківці та районного бюджету. На ці потреби Романковецька сільська рада вже виділила 34 тисячі гривень. Варто зауважити, що з ініціативи директора Романковецької гімназії Валерія Степаненка, за активної підтримки сільської та районної рад, в минулому році було здійснено благоустрій території зони відпочинку навчального закладу.

За словами начальника відділу освіти районної державної адміністрації Галини  Рябко, заклади освіти району – приклад розвитку для колег-освітян з сусідніх областей. Вона, зокрема, зазначає, що той рівень розвитку, який мають наші навчальні заклади, навіть в найменших селах, вражає освітян, які відвідували Сокирянщину в рамках проведення семінарів та виїзних нарад з обміну досвідом. Особливо це стосується умов, а також матеріально-технічного забезпечення шкіл.