Щоб посівна була безпечною

Основні заходи щодо недопущення пожеж під час проведення комплексу весняно – польових робіт, дотримання техніки безпеки та надання першої медичної допомоги потерпілим від можливих нещасних випадків були розглянуті під час семінару – навчання за участю керівників сільгосппідприємств району та профільних служб.

Як зауважив заступник голови райдержадміністрації Петро Бескупський головне при проведенні польових робіт є дотримання правил пожежної безпеки та техніки безпеки всіма ланками, задіяними в процесі: від керівника підприємства, фахівців, які відповідають за охорону праці до безпосередньо трактористів.  Цього року аграрії Сокирянщини розпочали, як ніколи, ранній сільськогосподарський сезон. Як повідомляють в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації в окремих сільгосппідприємствах вже працюють агрегати на закритті вологи, а на окремих ділянках – і на сівбі ранніх зернових. Значний обсяг робіт аграрники виконали за минулі тижні і на підживлені зернових культур. Слід зазначити, що, в окремих агроформуваннях задіяна новітня техніка, яка вимагає не тільки  вмінь та навичок, а й обережності. Тому питання охорони праці залишається актуальним.

Наразі, за повідомленнями  експерта філії Сокирянського відділення фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві, в районі не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму. Однак,  профільні служби продовжують здійснювати перевірки дотримання правил безпеки охорони праці та пожежної безпеки, проводиться інформаційно – роз’яснювальна і навчальна робота.

Відтак лікар Сокирянської ЦРЛ розповів про основні правила надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а представник районної санітарної служби поінформував про основні вимоги виробничої санітарії, гігієни праці та безпечного поводження з пестицидами.

Підсумовуючи заступник голови райдержадміністрації Петро Бескупський наголосив, що всі служби мають працювати на попередження нещасного випадку, пожеж тощо

Повідомляє сайт Сокирянської РДА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 + 5 =