«Юні туристи – краєзнавці» в Шебутинецькій школі

                                                                           Сьогодні хочу бути топографом,

А завтра – метеорологом,

Геологом хотіла  вчора…

Ну ким же буть? Професій море!

Професія – одна з найважливіших характеристик людини. У житті часто трапляється так, що людина не завжди стає тим, ким вона хотіла б бути. Усвідомлений вибір професії школярами можливий лише тоді, коли здійснюється за наявності в них знань про професії.

Учасниками цікавої подорожі світом географічних професій стали усі ми на заняття гуртка «Юні туристи – краєзнавці» (керівник Полонка Н.М.) в Шебутинецькій  школі.

Заздалегідь члени гуртка готувалися  до «походу»: складали маршрутний лист, розподіляли обов’язки, шукали інформацію в Інтернеті, читали додаткову літературу.

Ангеліна Крижанівська ознайомила гуртківців з «Пам’яткою туриста». Всіх учасників «походу» об’єднала дружба і єдність поставленої  мети.

Протягом подорожі кожен дізнався, що крім популярних професій – юристів, програмістів,дизайнерів , країні потрібні грамотні фахівці, які добре знаються на природних особливостях Землі, спеціалісти, які зуміють зберегти її багатства на користь людству, й знатимуть регулювати діяльність людини.

Так, Владислав Тимчук повідомив гуртківцям, що метеоролог – наглядач за погодою, він на вахті, яку не можна залишити ні на хвилину. Метеоролог зобов’язаний стежити за всіма змінами погоди. Де б він не перебував і що б не робив, він в думках оцінює все те, що відбувається в  атмосфері на його очах.

Слухаючи Олександра Цуркана ми дізналися, що без топографа не обходиться ні прокладання доріг і трубопроводів, ні будівництво великих споруд. При проведенні подібних робіт виникає необхідність попереднього вивчення місцевості. За неї і береться представник професії топограф.

Досить часто професія геолога, зауважив Вадим Боднарюк, асоціюється у молоді з далекими романтичними подорожами. Певною мірою це дійсно так, лише подорожують геологи не на відомі світові курорти, а найчастіше кудись в глуху тайгу, або тундру, на розвідування родовищ.

Чим цікава професія ґрунтознавця гуртківці дізналися від Олександра Голяка. Саме ґрунтознавець  розробляє і організовує виконання заходів зі збереження і підвищення родючості грунту, організовує агрохімічні обстеження сільськогосподарських земель, бере участь у  відбиранні зразків грунтів для аналізів.

Викликала цікавість інтелектуальна гра «Туристичний рюкзак», який провела Ольга Тимчук.

Під мелодійний щебет пташок теплий подих вітерця, грайливий блиск сонячних променів члени гуртка виконали вправи для відновлення сил, які підготувала Руслана Матвієвич.

Який «похід» без пісні ? вона теж супроводжувала учасників подорожі, на кожному привалі допомагала відпочити і знову бути бадьорими свіжими і уважними.

Такі нетрадиційні проведення занять здружують гуртківців і на такому емоційному фоні формується стійке сприйняття географії як потрібного і цікавого предмета.

 

 

Вчитель економіки  Олеся Калинич

Учениця 6 класу Марина Тихоход

  1. Анонімний коментує:

    гарні

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

48 + = 52