Завершився тижнь знань з основ безпеки життєдіяльності дитини в дошкільному навчальному закладі № 2 «Барвінок» м. Сокиряни

Серед актуальних завдань, які вирішує сьогодні дошкільний заклад, чільне місце належить проблемам виховання у дошкільників основ безпеки життєдіяльності. Навчально-виховна робота з дітьми дошкільного віку повинна забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та вироблення в неї елементарних, доступних віку норм поведінки у надзвичайних ситуаціях. Це відображено у Базовому компоненті дошкільної освіти України, який має на меті забезпечення достатнього рівня психофізичного розвитку та необхідної компетенції дитини для безпечного перебування у навколишньому середовищі.

Виходячи з зазначеного та з метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з дошкільниками з питань особистої безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля та життя у надзвичайних ситуаціях; удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників з формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до власного життя і здоров’я; пропаганди здорового способу життя серед дітей та їх батьків, у дошкільному навчальному закладі № 2 «Барвінок» з 12.11.2014 по 19.11. 2014 року був організований та проведений «Тиждень знань з основ  безпеки життєдіяльності дитини».   Педагогічний колектив дошкільного закладу  працював за такими напрямами:

Профілактика дорожньо-транспортного травматизму (засвоєння правил дорожнього руху);

Засвоєння правил безпечної поведінки на природі;

Засвоєння правил пожежної безпеки;

Засвоєння правил безпечної поведінки вдома та на вулиці;

Формування здорового способу життя.

         Робота з педагогічними працівниками нашого дошкільного закладу з питань безпеки життєдіяльності досить комплексна та різноманітна.                 12 листопада  всі працівники  установи  ознайомились з програмою проведення  «Тижня знань з основ  безпеки життєдіяльності дитини».               19 .11. 2014 року з педагогічними працівниками проведена педагогічна рада на тему: «Збереження та зміцнення фізичного,психічного та духовного здоров’я дитини», де одним з  питань було: «Засоби активізації діяльності дітей в процесі навчання правилам поведінки у надзвичайних ситуаціях». Медсестра  Стасів Р.А. підготувала консультацію «Попередження дитячого травматизму». Практичний психолог Кузик Н.І. – бесіду «Морально – психологічна підготовка працівників до дій в екстремальних ситуаціях».      Пройшла виставка інформаційних та дидактичних посібників з питань особистої безпеки.

         Вихователі нашого закладу працюють творчо, плідно, спонукають вихованців самостійно шукати виходи з непростих ситуацій, приймати виважені, продумані рішення. Найкраще це вдалося вихователю дітей старшої групи «Живчики» Чосик В.М. під час проведення заняття                         «Пожежні правила повинні знати, щоб випадків нещасних уникати». У гості до дітей завітали працівники пожежної частини, які разом з малятами розбирались  з правилами поведінки у різних небезпечних ситуаціях, ознайомили їх з різноманітним  пожежним інвентарем. Закріпили свої знання діти під час перегляду мультфільму «Фок і Строт» та виготовили фотостенд «Ми маленькі пожежники».  Під час заняття «Де живе електрика», яке провела вихователь дітей старшої групи « Сонечко» Смеречинська С.В. діти в ігровій формі закріпили знання про правила поведінки з  електричним струмом, його користю та небезпекою. Та найбільше незабутніх вражень залишилося у дошкільнят від проведених екскурсій у пожежну частину та в РЕМ, де діти не тільки отримали нові знання , але й мали змогу доторкнутися до приборів, приміряти форму, побувати у справжній пожежній машині.

Під час  бесід  «Сам удома», «Як повидитись з незнайомими людьми»,                  « Сірник маленький, а біда велика»вихователі середніх груп Грушецька А.А. Кульбаба Г.Ю. навчали дітей правильно користуватися телефоном, вести розмови, особливо у випадку небезпечної ситуації. Вихователь дітей молодшої групи Нікітко В.В. провела заняття за мотивами казки «Вовк і семеро козенят», де підвела дітей до розуміння того, що не можна ніколи відкривати незнайомцям дверей.

Лялькова вистава «Котик і півник на новий лад» показана гуртківцями установи,  заставила малюків співпереживати разом з героями,  давати поради Котику як діяти, щоб врятувати півника.

  Педагоги всіх груп  виробили у дітей стійку установку на неможливість ігор із сірником, легкозаймистими речовинами, користування електричними та газоопалювальними приладами, куштування на смак різних речовин, зокрема, мийних засобів та лікарських препаратів. Уся робота проводиться систематично, послідовно, що передбачається в програмі та перспективно-календарному плануванні.

          Заходи,  які були проведені з 12.11.2014 року по 19.11.2014 дали змогу дітям, батькам та педагогам одержати достатньо знань щодо бережного ставлення до свого здоров’я  та здоров’я  всіх людей.

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

+ 73 = 75