Чи потрібні нові електронні сервіси на Сокирянщині ?

Зовсім нещодавно в Україні запровадили нові прогресивні електронні сервіси, такі як : електронний сервіс з проставлення апостиля; електронні послуги Веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”; попередній електронний запис на прийом у відділ через мережу Інтернет.

Нагадаємо, які ж можливості надають дані сервіси.

За допомогою електронного сервісу з проставлення апостиля, Ви можете посвідчити офіційні документи, які видаються у відділах державної реєстрації актів цивільного стану (свідоцтва, витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян), судах (рішення, ухвали), а також документи, що оформляються нотаріусами України (заява про сімейний стан, заява на дозвіл виїзду за кордон та інше), для того, щоб їх подати у відповідні компетентні органи за кордоном.

Завдяки використанню сучасних технологій громадяни і юридичні особи можуть отримати дану послугу, протягом 2 робочих днів,   у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Сокирянського районного управління юстиції, без потреби залучати посередників (фірми), витрачання коштів і часу на поїздки до м. Чернівці та м. Києва.

Будь-яка особа за допомогою мережі Інтернет може безоплатно перевірити факт видачі апостиля у режимі он-лайн через веб-сторінку, яку веде адміністратор Реєстру.

Заяву про проставлення апостиля може подати будь-яка особа за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу громадянина України, національного паспорта іноземця або документа, що посвідчує особу іноземця. До такої заяви додається оригінал документа, на якому необхідно проставити апостиль, документ про оплату послуги (51 грн.) чи його засвідчена копія.

Даною послугою скористалось 22 громадян, які не виїжджаючи з Сокирянського району, проставили апостиль на документах та передали своїм рідним, для використання за кордоном (Італія, Португалія, Греція).

Шановні мешканці нашого району та м. Новодністровськ, будьте уважними, що починаючи з 20 листопада 2015 року, Міністерство юстиції України припинило проставляти апостилі на документах безпосередньо у м. Києві.

Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”,   створив  зручні умови подання та отримання документів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, разом з тим, уникнення очікування у чергах.

Відтепер громадяни мають можливість подати заяви щодо проведення державної реєстрації актів цивільного стану (шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, повторну видачу свідоцтв, внесення змін до актових записів), як у звичайному паперовому форматі, так і через мережу Інтернет, не виходячи із дому.

За допомогою даного веб-порталу можна також : здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу; оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану.

Подання звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення до відділу та подання документів, передбачених законодавством.

Веб-портал доступний за посиланням http://dracs.minjust.gov.ua/.

Послугами веб-порталу скористалось уже 56 громадян нашого району.

Попередній електронний запис на прийом у відділ через мережу Інтернет, також не залишився поза увагою. Даною послугою скористалось чимало мешканців нашого району, які змогли відчути переваги при зверненні до  відділу державної реєстрації актів цивільного стану, а саме: окрім того, що було передбачено зручний день та годину для звернення, вони дізнались про перелік документів,  який потрібно мати при собі; отримали коротку консультацію зі свого питання; якщо їх звернення мало бути зовсім до іншого органу, це вирішувалось при опрацюванні електронної заявки.

З 01.01.2015 року, набута чинності норма, яка дозволяє отримати повторний документ щодо державної реєстрації актів цивільного стану, здійсненої в інших місцевостях, надала можливість 16 громадянам, за один – два дні, отримати повторні свідоцтва чи витяги, зареєстровані в інших районах та областях.

Щоб допомогти собі і уникнути черг, у зверненні до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, використовуйте  дані електронні сервіси, які створені для Вас.

Громадянам, які проживають у сільській місцевості, допомогу у роботі електронних сервісів, надають секретарі виконавчих комітетів сільських рад нашого району.

З усіх питань, Ви можете отримати консультацію в телефонному режимі за номером 2-12-54. Місце знаходження відділу – м. Сокиряни, вул. В.Стуса,2в.

 

Отже, шановні краяни, вітаємо Вас у мережі Інтернет!  

 

 

Начальник відділу державної реєстрації

актів цивільного стану Сокирянського

районного управління юстиції

Ткач С.А