День «Клієнт не завжди правий»
Den-Kliient-ne-zavzhdy-pravyy-

29 листопада відзначають незвичайне свято – День «Клієнт не завжди правий».

Ці слова, тільки у протилежному значенні, існують дуже давно. У 1909 році вираз «Клієнт завжди правий» промовив Гаррі Гордон Селфрідж, власник мережі магазинів. Він обрав ці слова рекламним слоганом для своїх універмагів. Аналогічний вислів використав швейцарець Сезар Рітц для розкрутки власної мережі готелів, а саме «Клієнт ніколи не буває неправий».

Свято 29 листопада запроваджене на противагу цьому маркетинговому виразу. Адже у бізнесі потакання всім вимогам та примхам покупців товарів і послуг не є клієнтоорієнтованою політикою. Вислів втратив свою актуальність та йде проти сучасних тенденцій маркетингу. Якщо компанія керується слоганом беззаперечної правоти клієнта, то співробітники фірми за замовчуванням є в чомусь винними.