Для зручності та уникнення черг впроваджено попередній електронний запис на прийом у відділом державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.
Дана послуга дозволяє передбачити зручний день та годину для звернення, дізнатись про перелік документів, який необхідно мати при собі; отримати коротку консультацію зі свого питання; якщо звернення має бути зовсім до іншого органу, це вирішується при опрацюванні електронної заявки, а тому, все це заощаджує Ваш час.
Дана послуга діє на території всієї країни, але оскільки з 01.01.2015 року, набула чинності норма, яка дозволяє отримати повторний документ щодо державної реєстрації актів цивільного стану в любому органі державної реєстрації актів цивільного стану на вибір громадянина, це дозволяє уникнути їхати чи надсилати письмове звернення до інших районів та областей.
Такий запис здійснюється через офіційний веб-сайт управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області (http://www.minjust.cv.ua)
шляхом заповнення запропонованої електронної форми, що дозволяє громадянам вибрати зручні дату та час для візиту у відділ.
Щоб допомогти собі і уникнути черг, у зверненні до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, використовуйте також право на консультацію в телефонному режимі за номером 2-12-54.
Місце знаходження відділу – м. Сокиряни, вул. Пушкіна,2в.
Отже, шановні краяни,
вітаємо Вас у мережі Інтернет!