Думка виборця: «Чи допоможе «брехлива» агітація знову обдурити нас з вами?»
o_1ejap100c1a0f1ectsfec9pnrf1k

Передвиборча агітація – на межі абсурду. Якщо деякі дані, читаєш і задумуєшся, стає цікаво дізнатися про кандидатів і партії, то інші інформації просто «збивають з ніг» своїми нісенітницями.

Так сталося і зі мною після перегляду однієї агітаційної статті на обласному інформаційному ресурсі. Одна із політичних партій «ЕКСів» (бо як не колишні заступники голів, то мери), знайомить читачів із кандидатами – першою десяткою. І якщо до більшості цих людей, запитань немає, то є особи, які викликають багато дисонансу.

Читаємо: «Василь РАВЛИК. Мер міста Сокиряни з 2002 року. Люди обирали його міським головою чотири рази поспіль! Таку високу довіру Василь РАВЛИК пояснює кількома словами: «У мене і моєї команди слово не розходиться із ділом». У Сокирянах знають, якщо у міській раді щось обіцяють – зроблять.

 За роки роботи міським головою Василя РАВЛИКА, у Сокирянах повністю налагодили постійне водопостачання; було газифіковано віддалені від центру житлові масиви; всі будинки були переведені на індивідуальне теплозабезпечення. «І головне, ми все робимо прозоро, спілкуємося з людьми – і на вуличних комітетах, і через інтернет, і через нашу міську газету. Від своїх підлеглих найперше вимагаю поважати кожну людину, незалежно, за кого вона голосувала».

Враження після прочитаного одне, – як казав, відомий у соцмережах, наш земляк, – «мене розриває з середини». Пробачте за жарт, це, напевно, підсвідомість так реагує на цю очевидну БРЕХНЮ.

Про такі подвиги Василя Равлика можна розповідати де завгодно, тільки не на Сокирянщині. Адже всі знають, що його чотири каденції – це час занепаду для міста. І таку «довіру» можна пояснити тільки тим, що люди просто сліпо вірили черговим обіцянкам Степановича. Не аналізували, критично не оцінювали… А на минулих виборах, подейкують, не обійшлося і без фальсифікації?

«У мене і моєї команди слово не розходиться із ділом»… Серйозно? Друзі, нас рахують за дурнів! У людей не така коротка пам’ять, як вважають ці горе-кандидати.

Тричі оголошував мер Равлик «рік доріг у Сокирянській ОТГ». Роки спливали, а доріг – так і нема, лише гроші із бюджету витікають, як вода. Ганьба на «лобі» міськради – спортивний майданчик біля 1-ої школи. Тут мільйони закатують у асфальт нечисті на руку фірми-підрядники, а владі хоч би й що? Чи, може, відкати, застилають очі? Така ж прірва для наших з вами коштів – коболчинське кладовище, джип для мерської… душі, утримання чималого штату міськради…

Пише мер і про постійне водопостачання. Та жителі міста, особливо, багатоповерхівок на цей рахунок мають свою думку. Перебої з водою – постійні, система водопостачання «кричить» про свою старість та нездалість, її модернізацію теж неодноразово обіцяв нам мер. Натомість, маємо постійне зростання тарифів. Вода у Сокирянах, –  чи не найдорожча в Україні, – майже 40 гривень за куб. А якість?

«І головне, ми все робимо прозоро, спілкуємося з людьми – і на вуличних комітетах, і через інтернет, і через нашу міську газету. Від своїх підлеглих найперше вимагаю поважати кожну людину, незалежно, за кого вона голосувала»… А це вже щось на кшталт «почую кожного». Тільки згадуються тут, чомусь, лікарі, які постійно прагнули діалогу з міської владою і її фінансової допомоги у нагальних проблемах наших медустанов. А що вони отримували? Образи і мізерне грошове забезпечення, бо все ж списували на нестачу коштів. А у місті, тим часом, люди обурюються, що на лікарню грошей нема, а вишиті сорочки та капелюхи для хору за бюджетні гроші купують. Звичайно, мер у нас ж співочий… Хобі таке у людини, затягне пісню і забуває про всі проблеми громади. А потім у виборчих агітаціях пишуть нам цю «ахінею» і сподіваються, що люди сліпі і дурні…

Шановні, може, вже годі нам усе це терпіти? Бо ж Равлик рветься не тільки до обласної ради… Тут, у Сокирянській ОТГ, прагне залишити своїх послідовників, які роками прикривали всі ганебні справи верхівки. Не дозволимо знову завести нас у «каденцію розрухи». Громадою повинні керувати люди, які дійсно мають за плечима досвід, хороші справи, реалізовані масштабні проекти, а не «криві лавки», дитячий майданчик і фонтан, за гроші підприємців…

Розчарований виборець, який все ще має надію