Правоохоронці неодноразово розповідали про те, як вберегти свої кошти та не стати жертвою шахраїв, проте час від часу такі випадки все ж трапляються.
На сьогодні найбільш розповсюдженими залишаються так звані телефоні шахрайства. Коли телефонують людині та повідомляють, що її родич або знайомий потрапив у біду чи ситуацію, яка потребує певної суми грошей. Зазвичай зловмисники одразу знімають з банківської картки кошти, що пересилають стурбовані жертви, при чому знімають їх за межами області, в різних містах країни, а номера телефонів, з яких дзвонили, відключаються.
Щоб убезпечити себе від таких ситуацій необхідно першочергово подзвонити тому, з ким ви нібито тільки що розмовляли, або про кого йшлося у розмові і переконатися, що з ним все гаразд.
Ще одним видом телефонних шахрайств є дзвінки від нібито працівників банку або соціальних служб, які телефонують щоб надати допомогу, збільшити кредитний ліміт чи перерахувати отримані кошти на ваш рахунок. Нікому ні в якому разі не кажіть номер банківської картки, ПІН-код, додаткове питання в разі втрати ПІН-коду чи інші персональні дані, які доступні лише вам. Пам’ятайте, що банки ніколи не проводять ідентифікацію власника картки при вихідному дзвінку – тільки якщо ви самі дзвоните в банк, а також не телефонують з особистих мобільних номерів.
Поряд з телефонними дзвінками мають місце шахрайства при купівлі, обміну або продажу речей, зокрема через мережу Інтернет. Для того, щоби вас не ошукали під час онлайн-шопінгу треба робити покупки лише у добре відомих Інтернет-магазинах та уникати покупок через приватні оголошення.
Міліція Буковини звертається до громадян бути уважними та обережними, це допоможе попередити незаконні посягання на ваші гроші.
СЗГ УМВС України
в Чернівецькій області