На Сокирянщині з’явився ще один спосіб спілкування з районною владою

У Сокирянській районній раді послідували прикладу Адміністрації Президента і планують запустили сервіс електронних петицій, завдяки якому жителі району зможуть висловлювати свої ідеї та побажання владі. На першому пленарному засіданні п’ятої сесії депутати райради  прийняли положення про електронні петиції органу місцевого самоврядування Сокирянщини.

Електронна петиція, як зазначається в Положенні, є однією із форм участі громадян у здійсненні місцевого самоврядування. В ній має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові ініціатора, адресу електронної пошти та поштову адресу.  Для створення електронної петиції заповнюється спеціальна форма на веб-порталі «Електронні петиції до Сокирянської районної ради» та розміщує текст.

Щоб петиція потрапила на столи керівників і була розглянута, потрібно, щоб вона набрала 100 підписів протягом трьох місяців з дня розголосу. Організацію розгляду поданих звернень забезпечуватиме виконавчий апарат райради.

Електронні петиції вже давно є інструментом електронної демократії і працюють в більш ніж 70 країнах світу, серед яких США, Швеція, Швейцарія, Великобританія і т.д. Рекомендації щодо їх втілення надавав Україні Комітет міністрів Ради Європи ще у 2009-му році. Але активна робота над законодавчою базою, яка б дозволила нашим громадянам спілкуватися зі своєю владою онлайн, почалась тільки нещодавно.

Ось такі новації у питаннях онлайн зв’язку з громадянами, треба сказати відверто, революційного змісту, чекають на місцеву владу всіх рівнів  найближчим часом. Чи готова до цього влада? Чи готові в такому форматі спілкуватися з виборцями голови та депутати всіх рівнів? Поживемо – побачимо…