У Сокирянському ВПУ пройшов тиждень хімії

З 22 по 26 лютого пройшов тиждень хімії. Він традиційно розпочався виставкою газет, присвячених хімічній тематиці. Це і ребуси, і кросворди, і головоломки, і просто цікава інформація. І хоча хімія наука складна, заходи, що проводяться  викликають в учнів захоплення та інтерес. «А ви можете обійтись без хімії?» – під такою назвою пройшла вікторина у групі 39(кухар;кондитер). Викладач  Воротняк Марина  Володимирівна  розпочала вікторину девізом: «Хто цікавиться предметом, у того відкриті очі і розум». Вікторина складалась з декількох розділів: хімія і українська мова, хімія і історія, хімія і фізика та інших, що дало можливість сформувати уявлення про тісний зв’язок хімії з іншими навчальними предметами та про важливість знань з хімії для освіченої, ерудованої людини. Учні аналізували та обґрунтовували свої відповіді, за що отримували бали.

 

24 лютого в рамках декади атестуючого викладачем Воротняк Мариною Володимирівною було проведено відкритий урок у групі 39 на тему: «Вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі.» Нетрадиційним урок був тим,що проводився у вигляді батлу між біохіміками та технологами.  Учасники доводили  незамінність вітамінів у житті людини і їх шкоду. Переконували  у  важливості правильно вживати вітаміни та як впливає  їх нестача або надлишок на  організм. Всі присутні дізнались історію відкриття вітамінів, класифікацію.

Урок був насичений різноманітними цікавинками та вправами. Зокрема, хвилю емоцій викликав конкурс «Вгадай картинку», що спонукав учнів до логічного мислення. А ще  учні побували на «Полі чудес», дізнались ще більше про вітаміни у конкурсі «Міф чи правда?».

Частина матеріалу була  підготовлена з випередженням, що дало змогу вчителю оцінити самостійну роботу учнів. А так як  жоден урок хімії не обходиться без експерименту,було продемонстровано антиоксидантні властивості вітаміну С. Для актуалізації опорних знань була розв’язана задача. Червоною ниткою через увесь урок пройшла проблема збереження здоров’я людини.

Фінальним акордом уроку стало виготовлення учнями паперових «журавликів надії» з написаними на крилах мріями та побажаннями.