За участю керівників установ та організацій району, голови районної ради Василя Козака, голів місцевих рад відбулася нарада при т.в.о. голови райдержадміністрації Петру Бескупському

У понеділок, 11 квітня 2016 року, за участю керівників установ та організацій району, голови районної ради Василя Козака, голів місцевих рад відбулася нарада при т.в.о. голови райдержадміністрації Петру Бескупському. На порядку денному стояли основні питання забезпечення життєдіяльності району.

Зокрема, обговорено результати щорічної оцінки діяльності райдержадміністрацій, виконавчих комітетів Чернівецької і Новодністровської міських рад. Як зазначила начальник управління економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, дана оцінка проводилась за 23 показниками, які охоплюють різні сфери діяльності і на які мають вплив органи виконавчої влади та місцевого самоврядування.  Згідно  результатам оцінки за 2015 рік Сокирянський район посів 3 рейтингове місце. Відтак, було детально проаналізовано кожен показник та обговорено причини зниження окремих. Певні проблеми виникли в сфері фінансів, зріс податковий борг  платників податків.

Як наголосив т.в.о. голови райдержадміністрації Петро Бескупський , значна доля надходжень до місцевих бюджетів залежить від роботи сільських голів, адже не всі суб’єкти господарювання, які є на території населених пунктів , сумлінно  сплачують податки. Тож було наголошено на активізації роботи районної робочої групи та налагодженні тіснішої співпраці з органами місцевого самоврядування щодо вирішення питання сплати податків в повному обсязі.

Заходи, що вживаються  для покращення показників, назвали і прокоментували керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району. За результатами наради дано відповідні доручення.

Також на нараді обговорено стан надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.  Як проінформувала  присутніх начальник відділу з питань діяльності ЦНАП, за минулий рік громадянам було надано 6500 адміністративних послуг та видано 36 документів дозвільного характеру. Загалом через ЦНАП надаються 59 видів адмінпослуг та 14 документів дозвільного характеру. Слід зазначити, що за послугами звертаються не тільки жителі району та області, а й мешканці сусідніх областей. В Центрі також можна отримати послугу, надіславши запит електронною поштою, що є зручним і доступним багатьом громадянам. Так, з початку року через ЦНАП було надано 1994 адміністративні послуги та видано 22 документа дозвільного характеру. Для покращення якості надання адмінпослуг в районі діє Програма функціонування та розвитку Центру надання адміністративних послуг на 2016 – 2018 роки, якою передбачено фінансування з районного бюджету в сумі 194,1 тисяч гривень.

Також в ході наради було поінформовано про зміни та передачу функцій відділу з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, речових прав на нерухоме майно до ЦНАП. Нині ці послуги напряму надає відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, речових прав на нерухоме майно райдержадміністрації, а вже з наступного тижня за даними послугами необхідно звертатися до Центру надання адміністративних послуг.  Як зазначив начальник відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, речових прав на нерухоме майно райдержадміністрації за 10 днів роботи відділу за надані послуги в районний бюджет надійшло близько 17 тисяч гривень.